Firmowe imprezy to doskonały sposób na zbudowanie zgranej, dobrze współpracującej załogi. Sprawdzają się zarówno w małych, jak i dużych zespołach. Zbliżają ludzi do siebie, tworzą koleżeńskie relacje i sprawiają, że pracownicy mocniej identyfikują się z firmą. To oczywiście zawsze stanowi niebagatelny wydatek, ale w dłuższej perspektywie przekłada się zawsze na same korzyści, te wymierne i niewymierne. Organizacja takiej imprezy to spore wyzwanie, a im większa firma, tym jest to trudniejsze. Jednak niezależnie od rozmachu, na samym początku trzeba pracowników o nadchodzącej imprezie jakoś poinformować. Sposoby są różne, można mailem, przez radiowęzeł, telefonicznie itp. My jednak chcemy cię namówić, aby pracowników zaprosić w bardziej elegancki i efektowny sposób. Co powiesz na zaproszenia firmowe? Koszt niewielki, a wszyscy będą pod wrażeniem szefostwa z klasą.
Zaproszenia firmowe – same zalety
To, że zaskoczysz pracowników zapraszając ich w taki sposób na firmową imprezę. Również to, że będą pod wrażeniem to jedno, ale na tym nie kończą się zalety takich karnetów. Po pierwsze nadanie wydarzeniu takiego formalnego klimatu na samym początku sprawi, że wasza impreza integracyjna nabierze pewnego prestiżu. To już nie będzie jakaś tam zwykła biesiada przy piwku, kiełbasce z grilla i muzyce, a firmowy event, o którym się dużo mówi. Po drugie, pracownik, który otrzyma zaproszenie poczuje się mniej anonimowy, a tym samy doceniony. Jeśli na wejściu będzie musiał je okazać, automatycznie poczuje się wyróżniony i dumny. To zupełnie co innego niż zwykła zbiorowa, sucha informacja np. naklejona na drzwiach wejściowych do firmy albo na tablicy z ogłoszeniami.
Ponadto, każdy pracownik będzie miał potem pod ręką szczegóły dotyczące imprezy, a to znacznie ułatwia organizację.
Zupełnie inny wymiar korzyści z zakupu takich zaproszeń pojawi się w sytuacji, kiedy zaprosisz na imprezę także grupę swoich kontrahentów czy miejscowych notabli. Zaproszenia firmowe sprawią, że wizerunek twojej działalności i notowania w środowisku poszybują do góry, a to kapitał nie do przecenienia i ciężki do uzyskania.
Wybierz grafikę albo prześlij swój branding
Jeśli planujesz zorganizować imprezę wyłącznie z gronie załogi to twoje zaproszenie firmowe może wyglądać dwojako. Możesz postawić na typowo branżowe symbole graficzne i sugestywną kolorystykę, aby w ten sposób utrwalić fakt, że to nikt inny, a właśnie pracodawca zaprasza. Możesz też zdecydować się na grafikę, która będzie bardziej wskazywała na charakter imprezy i zachęcała załogę do udziału. Każdy sposób dobry i skuteczny.
Jeśli jednak planujesz event o szerszym zasięgu, który mają zaszczycić osoby z zewnątrz, twoje zaproszenia powinny już w ewidentny sposób kojarzyć się wyłącznie z twoją firmą. Tu pomocny będzie szeroki wybór szablonów graficznych, które nawiązują do różnych branż. Wystarczy wybrać właściwy, w odpowiednim miejscu szablonu wpisać nazwę firmy. W ten sposób powstaje grafika firmowa, która wpada w oko i zostaje zapamiętana na długo.
Inny sposób na wydruk zaproszeń na taki event to przesłanie pliku z firmowym brandingiem, jeśli takowy posiadacie. Wtedy trzeba jedynie wybrać format karnetu, rodzaj papieru oraz podać wszystkie ważne informacje i dane gości, a także krój czcionki.
Koszt zamówienia zaproszeń, nawet jeśli będzie ich dużo nie jest wielki. Natomiast efekty i pozytywny wydźwięk takiej formy informowania o evencie jest bezcenny. Wysoka jakość wydruku oraz idealne docięcie karnetów gwarantowane. Nasze zaproszenia firmowe można wręczać z dumą zarówno załodze, jak i honorowym, wysoko postawionym gościom.